♥ tiden förut

Jag fick för mig att gå igenom mitt arkiv. Och herregud. Allt är så anurlunda. För några månader sedan umgicks jag med andra personer. Jag har skött skolan anurlundare. Jag har lämnat betydelsefulla relationer. Jag var tillsamans med en snobb i ett halvår. Jag har på något sätt börjat se anurlundare ut, jag hade bättre stil på något sätt. Fast ändå inte. Jag mådde anurlundare. Mitt hår var längre. Jag höll på med andra saker. Jag gjorde andra saker om dagarna. Jag har börjat med nya saker. Bloggen var bättre, fast kanske inte. Jag la oftare ut outfits bilder. Allt/det mästa var anurlunda. Jag tror jag saknar den tiden, tiden som var förut. Allt går så fort.

Slump bilder från augusti/oktober typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0