♥ sämst updatering! ..

Hej ! Jag skriver allt för sällan, det suger. Bloggen suger. Haha jaja. Helgen har varit god, lugn och tillsamans med Thilda. I fredags var ju sista dagen på Ohio, lite tråkigt. Vill faktist inte tillbaka till skolan om jag tänker efter, även om jag längtat pyttelite! Träffade Mathilda och vi var hos henne och sen drog vi till stan. Träffade massa & hade kul. & Juste! Jag frälste mig också i fredags! Låter galet. Jag och 4 andra tjejer gick till Playset (eller hur det stavas) för att typ ta mackor som man får där gratis. Så vi satt och fikade med personalen lite och så. Sen började en kille som hette Samir som också jobba där berätta om när och hur han blev kristen. Efter tjugo minuter typ undrade han om han fick "be för mig" Jag ba .. öh .. Det kändes helskummt men jag ba okej. Så vi gick en bit bort, in till själva kyrkan. Den var jättestor och vi satt där helt ensam. Han stog framför mig och sa saker om "Gud ta bort alla Johannas mörker i hennes liv, förlåt hennes synder, ta bort allt ont" och massa sånt.  Och typ pratade på ett annat språk också. Asså det var lite läskigt. Sen fick jag säga massa saker efter han. Galet, men efter det kändes det som man blev typ .. ren i själen. Jag vet inte, men det kändes bra. Så nu säger han att jag är guds barn, och han kommer aldrig lämna mig. Ni borde tycka jag är knäpp. Hahah. Åkte hem till Mathilda. Lördagen bestog utav att göra - ingenting (ialafall på förmiddagen) Låg mäst och tog sjuka bilder på oss själva, haha! Hade ni hört talas om "Bromma Underground" ? Dit skulle vi! och vi åkte dit, träffade några. Fast det blev ingenting. Alla DJs hade gått, det regnade som fan och man var ju inte blöt inte hela håret .. sen var det "bara emos där" Haha! Så vi åkte och träffade Fia, och hennes pojkvän. Köpte tändare och sen åkte jag hem. Låg och snackade med Christoffer (haha) hur längesomhälst och tittade på Hajen 2. Det var min helg. Idag ska jag få tillbaka mitt smink som jag varit utan i typ hundra år, levt på typ saker som jag hittat (?). Det ska jag få tillbaka av Sanna iaf. Sen vill jag färga håret också, mitt hår ser förjävligt ut. Men det kommer jag säkert inte hinna. Måste plugga lite också, shit skolan börjar ju imorgon. Ååååååh! Vill inte! Fan!
Äh, nu får jag sluta. Puss & här får ni världens tråkigaste bilder från i fredags.


såhär kul kan man ha en fredag. not :p                                       Patricia =)


Vi gick förbi kön till intagningen till Idol, dom skulle sova där hela natten utanför kulturhuset. Träffade faktiskt på några jag kände!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg äger! :D

2010-05-09 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0