♥ måndagkväll

Jag sitter här och är trött & kall, jag fryser som in i helvete. Ingen aning om varför.
Första skoldagen idag - kul & tråkigt. Mäst åt det tråkiga tror jag. Jag tror jag hade glömt bort på hur seeegt det är med alla lektioner, sena dagar, tidiga mornar och läxor. Inte kul någonstans ju!
Nya uggar fick vi idag också, altså vi bytte klasser. Ja, man kan ju säga vad man vill om min. Suger. Aja, i will survive . Slutade vid tre, drog in till stan en snabbis och fick mitt smink och väska utav Sanna sötnos.
Gick också runt i stan lite med Sanna, Fia och Thilda. Myspys. Thilda köpte en ny näspiercing, skitfin! Gosh jag längtar tills jag ska ta .. ;) Efter det åkte jag till Brommaplan - och tog fel buss .. !  -.- Så det tog ju typ .. hmm mer än en timme att komma hem från Brommaplan (som i vanliga fall tar typ tio minuter) Så jävla sämst jag är ibland asså, haha! Vi hörs imorgon. Pussar <3


Blå Tankar - Brevet Upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0