♥ hej jag har tråkigt

SENASTE:
Kompis du träffade: Louise
Du pratatade i telefon med: Farmor, haha!
Du kramade: Louise

IDAG:
Är det:
Em jävligt seg lördag
Kläder: Mjukiskläder
Är bättre än igår: Knappast

IMORGON:
Är det: Söndag
Planer: Kanske träffa en person
Någonting tråkigt som händer imorgon: Näe

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
Somna om
Vad åt du sist? Middag!
Vad irriterar du dig på? Massor
Tror du på distansförållanden? Kanske
Vem tänker du på just nu? Världens bästa S :D
Tror du att personen tänker på dig med? Ja klart
Vart reste du sist? Egypten, tror jag
Vad gjorde du igår kväll? Var ute
Liknar du din mamma eller pappa? Fråga inte mig (?)
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek!
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Självklart
I vems säng sov du inatt? I min
Vilken färg har din tröja? Svart
Saknar du någon? Jadå

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Det har kännts som att dom börjat ta slut ibland
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
Gråter du när du skadar dig? Ibland

LYCKA:
Är du en glad person? Oftast
Vad gör dig glad? Mina vänner
Önskar du att du var lyckligare? Ska inte kräva mer, har allt jag behöver för att vara tillräckligt lycklig
Är lycka överskattat? Nä :)
Kan musik göra dig glad? Japp alltid

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? Ja?
Har du en flick/pojkvän? Nej
Är du nöjd med det? Vissa gånger
Har du varit otrogen någon gång? Ja, usch.

HAT:
Vem hatar du verkligen? Ingen just nu
Har du någonsin gjort en hat-lista? Ja (a)
Är du en mobbare? Aldrig

NUVARANDE:
Nuvarande humör? Trötter
Nuvarande frisyr? Bulle

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? Mjo
Druckit bubblor? Vad menas med det?
Tappat bort glasögon/linser? Haha ne
Brutit ett ben? Nope
Röntgats? Ja
Krossat någons hjärta? Ja ..
Gråtit när någon dött? Yesyes

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Yes!
Hur många par skor använder du regelbundet? 2,3
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg?
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Tror jag icke
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Sure
Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Ne
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? En del kanske

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
Fett najs
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Heh ingen aning
Vilka är dina förebilder? Många
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Ja självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0