♥ 31 maj

Hej! Jag är trött efter dagen och ska snart börja plugga. Har NO redovisning imorgon, segt. Idag började jag klockan nio, alla andra började halv ett. Men sugig som jag är så var jag tvungen att gröa om två stycken prov idag. Spanska och So. Jag tror det gick bra, eller ja hoppas. Efter det så hade jag ett riktigt SO prov, gick helt ok. Gud vad mycket det är för mig i skolan just nu känns det som haha. Sjukt.

Men det är skönt för att det är bara den här veckan kvar i skolan och sen på onsdagen nästa vecka så är det sommarlov! Jag har nog inte fattat själv hur jäkla nice det är! Helt underbart.
Ni får ha det bäst, puss & kram

Btw. Grattis till min kusin gabbii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0