♥ 3 maj

Tjatja. Jag är skittrött just nu. Har jobbat hela dagen. Praoar den här veckan på Ohio, i hötorget, sergelgatan. Kläderna kan man ju tycka vad man vill om, inte min smak. Men det finns ju lite fina saker, haha jaja. Man får städa golvet, hålla på med kläderna, sortera, vara på lagret, sätta på larm på kläderna, hjälpa ryska tjejer på engelska, hämta rätt storlek på kläderna till kundena, få skäll av gubben som jobbar där .. (haha). Det är en till tjej där som praoar där också, Solin heter hon.  Är där från tio till fem, segt. Jag och Solin gick åt lunch vid tolv med hennes kompisar, Merna och Anna tror jag dom hette :) När vi slutat kom hennes kompis Ali och hans kompis till Ohio och var där en stund, sen var vi med dom i stan lite och sen åkte vi till Åkeshov och var där. Sen drog jag hem. Ganska najs dag :D Fan vad jag suger på att skriva, har insett det nu. Haha, aja puss



Solin, så söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0