♥ 25 maj

Tjatja alla som kikar in på min lilla blogg! =D Som jag tycker är jävligt ful, men inte orkar göra någonting åt.
Känns som jag klagar på mig själv och bloggen hela tiden .. -.-

Just nu är jag jättejätte trött! Idag har jag stått i matsalen .. Typ en av det värsta sakerna som hänt i skolan. Haha! Det var så himla pinsamt. Alla man kände pekade och garva och folk sa "snygg tröja" osv. MOBBNING.
Kul att skämma ut sig inför hela skolan. Torka borden med en illgrön/limegrön t-shirt. Kul! Skitkul!
Nej men nu är det gjort iallafall ... Haha! Tur att jag hade Filippa med mig där och inte behövde skämma ut mig ensam .. haha jaja! Slutade klockan tre, egentligen skulle jag sluta fyra med som sagt, vår NO lärare är så jävla bäst. Man säger typ "Alla datorer är uptagna, kan man få gå hem och jobba?" Det är inte precis det jag gjort. HEHE. Aja. Nu ska jag plugga lite. Sen drar jag. Filippa kommer hit snart och vi ska plugga och sen träffa en annan lite senare. Bööö. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0