♥ 20 maj - trött!

Först och främst vill jag säga tack för allt den lilla anonyma saken skriver, skitgulligt blir glad :D
Jag kom precis hem! Dagen var bra! Förutom att jag "missade" två lektioner i början. Försov mig säger vi.. Är aaas trött för sista lektionen hade vi idrott. Och då spelade min idrotts-grupp fotboll i det skitvarma vädret ute på Kulan. Jag dooog. Men kul var det! Idrottslären berömde mig skitmycket i slutet av lektionen och Chribba hade tydligen sätt mig och skrev "Vad bra du var på fotboll,  du kriga" Hahaha! Man ba :D:D:D:D
Dock glömde jag gå och göra mitt omprov i so idag .. Kom på det nyss. Sucker jag är, men hoppas verkligen jag kan göra det sen .. Nu ska jag gå och duscha sen fixa mig lite och sen drar jag in till stan och träffar älsklings Thilda! Juste grattis julia till ditt mvg på matten! Blev lite avundsjuk där asså ..... Vet ni? Jag har aldrig någonsin fått ett MVG! Förutom en gång. Jag vill bara .. någonting på dom jag hör i skolan som säger typ "åååh jag fick mvg i nanann". Det går nog allt för bra elever i min skola, som gör så jag känner mih typ skitdålig hahah -.- Aja, haha vet inte riktigt vad jag skriver. Vi hörs sen. Puss & kram

Just nu i min skitdåliga webbcam. Cp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0