♥ 12 maj

h
Hej sötnosar! Jag kom hem för ett litet tag sen och just nu sitter jag och chattar med Filippa och sneglar ut på det fina vädret! Så lovely. Snart ska vi grilla också, ännu mer lovely! Det bästa med Ekerö måste nog vara att det är så jääkla fint här och att vi har stranden så nära. Vill bara att det skulle vara lite varmare så skulle jag springa ut och bada! Längtar till sommaren, eller ja sommarlovet!
Lite senare idag ska jag åka in mot bromma igen och träffa kompisar. Haha, kulkul.
Det är onsdag, och det är redan helg, känns så jääävla skönt! Gud vad bra jag mår just nu :S xD
Annars har väl dagen varit rätt .. normal. Började med ett matte G-test. Fail. Hade NO, svenska och sen lunch.
Vi var ute på lunch rasten. Och ni vet Oliwer, kommer ni ihåg honnom? Han var ialafall vid min skola. Så vi träffades och han typ kramade sönder mig. Haha! Sen bild och engelska och sen slutade jag!
Har inte mycket mer att säga nu, så ha det så bra! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: du vet

finn fin är du.

2010-05-12 @ 18:25:16
Postat av: Emelie xD<3

Tagen med min data!! smaart att spara bilderna på min data också , suck

2010-05-13 @ 23:26:00
URL: http://blondisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0