♥ 2 mars

Hej! Sitter här skittrött och har precis packat klart inför imorgon då jag ska åka iväg mot duved och träffa släkt och åka massa skidor, hmm .. De senaste dagarna har jag ...
Söndag: Träffade Julia, Mathilda och Alexandra och Andreas som var med en lite stund hos Mathilda. Träffade några fler och åkte mot Östertälge och hade "chillkväll". Man kan beskriva den kvällen som "Toarulle,roarulle, toaruuuulle" Haha knas ..
Måndag: Jag och Julia åkte hemåt och jag åkte mot Ekerö till mamma. Dom firade mig lite där jag fick massa mer presenter! :D (BLANDANNAT EN FUCKING NY MOBIL, THANK GOD!!!! :D) 
Idag: Tog bussen med syster och träffade senare Oliwer i Brommaplan och åkte senare till honom. Såg två filmer, lagade skitgod mat till oss, köpte godis och inte mycket mer.
Imorgon: Åka bil ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0