♥ sunday nigth

Godkväll alla. Sitter och pratar med Sitti och lyssnar på musik ♥ Ska snart lägga mig, är skittrött..
Igår var jag med Oliwer på kvällen och sov över där. Vi tittade film och åt chips, tittade på hans gamla emokläder (haha), musik, garva och blablabla. Mysig kväll ialafall. Att vakna brevid den man älskar, är inte det bland det bästa som finns .. ? Sen gjorde vi toasts  vid elva och sen gick vi och sov till 18.00, sjukt. Haha ..
Vid åtta gick jag hem, kom hem till en ganska glad pappa. Åt lite middag. "Städade" rummet, och satte mig här xD Borde egentligen plugga lite. Vill faktist. Nej det är klart att jag inte vill men behöver, för en gångs skull. Särskillt engelska .. visste ni en sak .. ? (nu kommer jag verka skit korkad) Men jag har fått IG varning i engelska :( Så jävla dålig jag är asså, wää. Det är alltid någonting!! Men nu ska jag iaf ta tag i det. På riktigt.
Skola imorgon, känns rätt så segt. Vad är meningen med söndagkvällar egentligen, helt seriöst? Man kan inte göra någonting lixom. Bara vänta in skolan .. Haha fyfan! Aja, ha det så bra. Puss ♥
cp bild från igår haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0