♥ step up

Är helt slut i kroppen! Åt precis middag (pizza heheh) och innan det var jag och tränade! Hur dåligt det än är med tanke på att jag inte är fullt frisk, men vafan! Step up tränade vi ialafall. Det var rätt jobbigt, fast kul! "Ledaren"  var spansk så hon snacka engelska och hon var grym haha. Nu behöver jag bara sömn och sen är jag "nöjd". Jag ska börja träna oftare nu! Har inte gjort det regelbundet på hur längesen som hälst känns det som. Behöver verkligen det, för mig själv och min kondition och hur jag mår. Sen att man vill ha en någurlunda snygg kropp till i sommar är ju en till sak! ;) Haha .. Ska sluta upp med allt detta sötsug också! Nästan varje dag åker det ner någonting onyttigt .. Nästan varje dag lägger jag ner pengar på godis osv! Så himla onödigt och jag måste sluta upp med det! För ifall jag lägger ner ca 10:- på godis, varje dag. Blir det ju ungefär 300:- i månaden! Fatta vad onödigt! Blir nästan arg på mig själv, haha. Aja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0