♥ måndag

Oliver gick nyss. Han var här sen sju, så det blev visst lite sent haha. Annars idag har jag ju börjat skolan efter ett lov, segt som vanligt! Förs mentor, sjukt segt. Filippa räddar mig från att inte typ .. dö där .. xD Aja. Sen språk. Inte mycket alls blev gjort -.- Sen lunch och sen svenska där det inte var något seriöst alls, vi gjorde en lek typ haha det var lite kul. Sen SO där vi fortsatte med en redovisning som vi ska ha imorgon och det känns inte alls bra :( Sen NO där vi bytte platser. Haha, halvbra. och så snacka vi om typ .. ögon och öron. Sen sluta jag! Efter skolan åkte jag och Louise hem till mig för att fortsätta på redovisningen som vi ligger värsta efter i känns det som och det blev inte alls mycket gjort. Vi åt bara chips. Haha, tråkigt inlägg om en rätt vanlig dag.
Cya!

Den här låten har varit i mitt huvud heela dagen!  Jason Derulo - In My Head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0