♥ godmorgon!

*gäääsp* nu har jag jättemycket tid på mig för att göra .. ingenting. Skönt egentligen :o Tro det eller ej men jag vaknade klockan fem imorse, helt sjukt och verkligen inte likt mig! Haha. Förlåt också för att jag knappt skrivit någonting sen i .. fredags? Men har knappt varit hemma/tid framför datorn. Kommer inte va det resten av veckan knappt heller, bara så ni vet. Här får ni min helg! haha ..



Fredags .. Var jag ialafall med Oliwer. Åkte till stan och gick till en jättemysig Italiensk resturang på drottninggatan och åt spagetti bologneise, haha. Skitgott, och skitbilligt verkligen. Efter det gick vi runt i stan i ca en timme, kom ända till Odenplan. Gick halvvägs hem från Brommaplan och därefter såg vi en skräckfilm hemma hos honom och sen sov jag över där.


I lördags .. Stressade jag i tvungenhet bort till Ekerö till min mamma för att fira min lillasyster som fyllt sex år med lite släktingar. Var med kusinerna osv. Lite mysigt haha. Hahah mina fina syskon.


Söndags .. Plugg och sen åkte jag mot Brommaplan .. Träffade Julia, åt på Mcdonalds. Träffade Oliwer, Rasmus, Ken och Kim. Jag och Julia åkte hem till mig för att hämta hennes jacka. Inte mycket mer hände den dagen.
Hoppas att ni hade en fin helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0