♥ girls just wanna have fun & the climb




Haha sitter och lyssnar på dom här låtarna med
Miley Cyrus som sjunger och jag känner mig jättetöntig. Blev skitglad när jag lyssna på dom ju :D Allting känns så himla bra just nu! vet inte varför men det känns bara så!

Jag har pluggat, och jag har skrivit. Jag har varit enormt duktig faktist! Jag och Filippa bestämde att vi skulle vara det ju, annars .. självmord på skoltoaleten eller vad det var vi bestämde. Haha. Jag belönas också med en sovmorgon imorgon! Eller ja.. Lite ialafall, börjar tjugo i tio.
Imorgon efter skolan får jag ju ockå påsklov! Och det är = NICE! Vi skulle egentligen åka till vårat landställe i Dalarna med mamma över påskhelgen, men jag förstog inte hur det blev med det egentligen. Vi kanska stannar hemma istället (tycker jag är mycket bättre hehe!) Nu ska jag bara skriva lite mer på en engelska sak, sen är det sängen för mig. Och i sängen ska jag plugga SO, haha. Lär få stanna uppe hela natten men whatever!
Ha det så bra nu alla pluttar där ute, puss.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0