♥ 20/3

Hej lilla bloggen. Jag har inte skrivit någonting på allt för länge! Jag har precis ätit frukost och ska väl fixa iordning mig lite snart. Oliwer gick för ett tag sen också, han sov över här. Jag kan skriva vad jag gjort dom senaste dagarna eftersom att det är såhär jättekul att lyssna på hah..
I torsdags var jag i skolan som vanligt och sen efter skolan så åkte jag hem till mamma. Mormor och morfar var där och även min lilla lillebror som jag fick träffa för första gången! Har var så fin, och så liten så man ville bara krama sönder honom. Erik heter han, haha -.-
I fredags
var jag också i skolan. Vid fem träffade jag Oliwer och Hampus som skulle följa med till fridhemsplan och sen fortsatte jag och O in mot stan! Vi gick till sergels bio eftersom vi hade bokat platser där men eftersom vi kom lite försent hade någon tagit över platserna .. Så vi fick se bion i 3D effekt längst fram i hörnet .. Det var lite sisådär x).. (Vi såg Alice i underlandet som var rätt så bra btw haha) Sen hade vi typ en timme kvar tills bion började. Vi stötte på Rasmus och hans flickvän och en till tjej som vi var med i ett tag. Seeen gick vi och åt på Mcdonalds där vi träffade Ezgi och Filippa som vi var med ett tag ocksååå =) Efter det gick vi och såg filmen. Idag ska jag ialafall bara ta det lugnt på dagen antar jag. Sen snackade Oliwer om någon fest med honom och Kalle och blablabla jag fattade inte riktigt men han säger att vi ska ses sen ialafall,får se hur det blir. FÖRLÅT för att jag skriver så jävla otydligt! Pusshej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0