♥ 13 mars

Hej! Jag kom för ett tag sen för att ha varit väldigt duktig! (y) Hjälpte faktist pappa bära in och ut och ditt och datt med våran nya tv! :D
Tidigare gick jag och Julia ju till Vällingby. Vi hade inte mycket pengar alls, och i brist på att göra något gick vi och köpte en multivitamindryck och lite chocklad, haha! Vi blev också stalkade av två trettioåriga och väldigt äckliga och läskiga män. Vi stötte också på Amanda och vi följde med henne och åt lite på Mcdonalds och lite så. Efter det blev Julia hämtad så jag och Amanda gick vidare och tittade i affärer och provade skor. Köpte ett sött diadem och ett par örhängen, nice. Sen vid fem åkte jag hemmåt. Haha ointressant att jag skrev typ exakt vad jag gjort, haha menmen -.- Pusshej och här kommer lite ointressanta bilder från dagen, hehe.








Kommentarer
Postat av: Emelie xD<3

har vi en ny tv ??????? plasma? <3

2010-03-14 @ 14:17:25
URL: http://blondisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0