♥ 10 mars

Hej. Sitter hos mamma, och allt blev precis lugnt mellan mig och henne också. Har varit så mycket på sistonde, bråk hemma hela tiden. När jag väl kommer hit till mamma bara för att jag blev utkastad hemifrån pappa .. JA, min farsa slängde ut mig och jag fick inte bo där. Haha sjukt .. Men det är lugnt nu alltihopa.
Idag var jag annars i skolan, as usual. Slutade två, skönt! Efter det fick Louise följa med mig till Vällingby.
Jag hann köpa : ett linne, en tröja och lite nytt smink! Alltid bra att ha :D Sen klockan tre åkte jag till Brommaplan och klippte mig. Det är skönt, men ändå har jag typ .. varit gråtfärdig, bokstavligt talat ändå sen jag var påväg därifrån. Mitt långa fina, slitna hår.. :( Det är kortare nu. Ganska mycket kortare. Känns inte alls bra. Fan :(
Åh .. Måste gå nu, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0