♥ 3 juni

Hej!  Snart ska jag äta och sen ska jag antagligen träffa Jonas =) Kom iallafall hem typ för någon timme sedan. Var med Josefin & Louise :) Haha vi stannade kvar i skolan typ en timme efter vi slutade bara för att Louise skulle ha din himla MVG redovisning .. Är så avis på henne, varför ska vissa ha så himla bra betyg? Och så kommer jag med mina jäkla G:n! Eller ja, ett nästan mvg och nästan vg har jag ju.. Av dom lärare jag pratat med idag har det mest varit skit jag fått. Dom kan lika gärna säga "Fyfan vad dålig du är Johanna!" Istället för att ba "jooo men ..." Usch mår skit över mina dåliga betyg. 2 lärare hade tom tänkt sätta ig på mig, så svaga var dom g:na ... Men som tur är tror dom typ att jag kan bättre, och inte värld det. Och thank god för det, hade jag fått ig hade jag tagit livet av mig. Det är ju trots allt jag som är felet. Det är jag som skiter i allt och lägger ingen tid på någon som handlar om skolan särskillt mycket .. ÅH jag blir nästan trött och arg på mig själv! Man mår ju dåligt och tittar ner på dig själv när man hör alla mvgn alla andra i klassen får, eller stor del iaf. Fan vad sämst jag är. Nej nu ska jag sluta trycka ner mig själv. Jag har ju märkt att jag kan, bara jag vill och lägger tid på det. Jag är ju en smart tjej, egentligen. Buhu. Men i nian, då jävlar. Då tänker jag ta igen allt! Slutsnackat. Ha det bra, pöss!
Öh .. Just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0