♥ Juni 18 2010

Har legat i sängen och gjort absolut ingenting idag! Läst tidningar, smsat, somnat, somnat en gång till .. Ändå till klockan tre-fyra. Haha, sjukt. Sen bjöd mormor på fika, mumma. Vi fikar typ två gånger om dagen här, haha! Varför ska alla äldre människor alltid göra det? Hos min farmor och farfar blir dom typ galna om dom inte tagit sin "elva fika" "eftermiddagsfika" osv, haha lite kul. Men fan vad nice det är egentligen! Världens godaste bullar ju ;) Aja! Ibland får jag faktist så himla dåligt samvete när jag vet och med ingen motvilja liksom .. slösar bort mitt sommarlov på att göra ingenting! Men igentligen, det är ju lite det sommarlovet går ut på - att göra ingenting. Visst?

Aja .. Så idag blir det nog inte till att göra mycket, kanske se någon film? det ända vi gör typ hahah
Igår såg vi på "Underbara älskade" till klockan fyra på natten! Yey. Bra och gripande film :o Som jag sätt trehundratregångertyp. Lilla kusinen var nyss här, eller ja en utav dom! Har typ en miljon. Hon är fyra och säkert världens gulligaste!  Nej nu ska jag lämna av mig datan. Vi hörs senare, puss och kram!

Så här ser typ vädret ut just nu! KUL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0