♥ kvällshälsning

Jag är hemma i Stockholm och det känns helt underbart. Kom fram med min syster med tåget vid sex och där hämtade min underbara pappa mig. Vi åt på thai till middag på vägen hem på resturang. Muy buena.Jag har förövrigt haft 2 nästan 3 helt galet sköna veckor uppe i norr. Men det känns grymt att vara hemma, och träffa alla igen. Och som jag längtat efter alla. Imorgon ska jag träffa min älskling, som jag saknat så. Aw. Jag är jättetrött just nu. Men jag måste ta tag i mitt rum, packa upp och städa osv. Måste göras .. Jag vill göra något mer .. Är ett bad för lyxigt? Med ansiktsmask osv? NEJDÅ. Jag är värld det. Jag får väl vara uppe sent då .. Det är luuuugnt 
Ni får ha det så bra, love you. Puss och kram. ♥♥♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0