♥ godmorgon ...

Jag sitter hemma hos Jossan just nu och hon och Emma sitter och tittar på Tv. Gårkvällen var helt jävla knas. Jag har varit så jävla pinsam och vill bara radera allt. Usch och fy. Skäms! Vi var i Ängby och jag skämde ut mig inför allt för många och var allmänt cp. Vi kom hem i tid till Josefin och där låg vi mäst och åt chips, och var cp . (Nej, jag använder inte ordet cp mycket!) Lite senare bad Oliwer mig komma ner till porten där han stog med sin jäkla sparkcykel (hahah) och ville prata med mig. Så jag satt där med han i typ en timme tills vi gick upp igen och han fick sova där. Fan vad iont i huvudet jag har. Aja, vi hörs sen.


jag vettefan vad jag och louise gör. och vem fan är han åt höger?

haha sääbastian

hahah josefin och jag!

emma!


Kommentarer
Postat av: louiseeeeee

hahahahahah men vafan gu vad jag ska puta med rumpan då och mitt linne har åkt upp också xD haha pinsamt på måndaaa i skulan. . . .

2010-06-05 @ 18:45:06
Postat av: Johanna

haha! :D jaa fett pinsamt XDXDXD

2010-06-05 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0