♥ filmmaraton ;D

Jag och Gabriella har hunnit sett två filmer nu! .. och det kommer bara bli fler. Vi har laddat ner massa filmer. Till större del skräckisar ;) Filmkväll med ett jävla stort F kan vi ju berätta om den här kvällen. Och den har bara börjat! Mohaha. Vi har bakad chockladbollar också, som vi suttit och smaskat på. Helt perfekt kväll med tanke på vädret, eller vad säger ni? Yey!

Jag sa aldrig att igår kväll/natt såg vi på
Paranormal Activity. Jag säger bara en sak : fyfan vad jag var vettskrämd. Slutet, där dog jag på riktigt. Så jääkla läskigt. Det värsta var ju att det var helt sant också, direkt från videokameran i hemmet. Fyfaaan. Rädd som fan var jag den kvällen!


Dom filmer vi sett hittils i dag är:


"Säg att du älskar mig" Ni har säkert hört talas om den filmen, svensk är den ju. Handlar om en tjej som blir våldtagen och hur allt är efter det, rättegångar osv. Väldigt .. gripande. Och väldigt bra! Fast dåliga skådisar!




"Wild child" Nej, inte tjejfilmen ni vet! Den här handlar om en tjej, sen hon var ett år gammal har hon suttit isolerad i ett rum. Inte lärt sig snacka, gå, eller någonting. Ändå tills hon blir 14 år gammal. Hon förs till sjukhus, får hjälp att prata utav en tjej som heter Sandra, flyttas till olika fosterhem osv. Massa saker händer. Även denna var riktigt bra!! Hitta ingen fucking trailer -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0