♥ du är det finaste jag vet

Korta ord blir långa men jag säger att jag älskar dej,
för allting som du är o du tog mej på fötter igen.
Tre ord då ja faller direkt, du och jag de bästa som har hänt.
Se mej i ögonen, ja förstår nu, jag vet att vi båda vi behåller
i en evighet, förlåt mej, om jag tvekar ibland, men jag lovar att
bättra mej precis som jag har sagt.
O känner du dej ensam är du aldrig till besvär, för när du behöver mej,
kommer jag redan vara där, en bra vän som fanns där ifrån början,
du förlät mina fel och tog bort den onda slöjan.
För när alla andra svek, var det du som stod kvar,
berättade för mej, hur värdefull jag var, du var stjärnan som föll,
ifrån himeln ner till jorden, utan dej vore jag bara en av miljoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0