♥ i was born to tell you i love you

 Åt precis - grillat! Hur gott som hälst och jag är mätt som bara den. Hehe. Snart väntar jordgubbar och glass också .. haha fyfan vad tjock jag låter. Jag har iallafall haft en helmysig dag idag med världens kanske bästa pojke. Vi gick och satte oss i gräset på en filt och han hade med sig kakor och saft, haha! Massvis med solande blev det också. Lovely. Sen gick vi till ica och köpte glass och träffade Simon hihi.   Resten av dagen/kvällen är inte planerad. Shit, jag har inte planerat ett skit på typ .. hela sommaren. Sjukt.  Jag har inte mycket att säga er. Så jag antar att jag säger som vanligt "vi hörs" nått sånt. För det gör vi! Haha, åh vad tråkigt jag har just nu ..
Cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0