♥ 23.45 - godnatt

Godkväll allihopa! Jag ska antagligen gå och lägga mig om ett tag, är trött! Kom hem vid tio ifrån stgan här i Östersund. Vi var ju och såg Sex and the city 2. Den var väldigt bra och rolig tycker jag! Rekomenderas =)
Jag har jätteont i halsen just nu, jag har verkligen inte lust att bli en gnutta sjuk. Usch, vilken mardröm att ligga sjuk på sommarlovet .. Jaja haha. Btw saknar jag alla i Stockholm som bara den just nu. Kommer ju hem om typ två veckor, pain :( Haha äh! Vet ni vad jag och gabbis ska göra imorgon? Morfar ska ta fram moppen och så ska vi köra järnet! Skitkul!! Vi gjorde ju det förra året och fy fvad kul det är. Det är en sån här gammeldags moppe så den är inte precis skitsnygg haha menmen :D  Jag tog av mig lösnaglarna nyss också :( Nu känner jag mig .. tom.  Skitfula naglar :( Buhu! Nej men när jag får pengar ska jag nog ta och köpa mig något fint nagellack. Kanske i rött, ljusrosa eller ett sånt där turkost typ? Tycker det är skit tufft med turkosa naglar haha :D Nej men nu ska jag nog gå.
Känns som att jag endast skriver fult och ointressant, meningslöst, cp text. Så ni får sova så gott alla som läser det här. Detvillsäga ingen. Hahah, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0