♥ 21 juni

Seg update. Jag är seg. Bloggen är seg. Bloggen suger just nu. Det blir bättre när jag kommer hem, lovar.

Legat och solat exakt typ .. hela dagen. Skönt!
Det har blivit rätt mycket integöranågontingalls dagar på senaste, haha! Imorgon blir det iallafall till att åka in till stan och shoppa, och därefter sover vi i Ope.
Sen på torsdag drar jag till Dalarna. Där ska min familj och släktingar fira midsommar i våran sommarstuga, det blir nog bra. Fint väder skulle det bli! Sen på söndagen ska vi åka hem, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!
Saknar alla där hemma som fan, så det blir skönt att komma hem till stockolm!

Vi hörs lite senare kanske, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0