♥ 2 juni

Hej! Hur mår ni? Med mig är det bra! Idag har jag varit i skolan, och legat och stekt på rasterna ;) Fick reda på att jag fått VG med ett STORT + i terminsbetyget i bild. Högsta betyget jag fått faktist (a) Sen fick jag vg på min novell i svenska också nanana. Efter skolan drog jag och Louise till Brommaplan! Träffade på Solin på vägen, sötnos! Vi köpte lite chockladbollar och cocacola, mumsmums! Sen träffa vi Ezgi, Filippa och Emma och chillade med dom lite, haha. Sen gick jag och Louise in på Mcdonalds och tog vatten med säkert 10 sugrör i. När man skulle dricka ur alla sugrören så gick det typ inte för att man kände sig så fånig xD Haha dagens garv! Lite senare drog vi till Ängby och träffa Sofian, Ted, Adam och dom där pluttarna en liten stund. Sen vid sex kom jag hem och sen har jag inte gjort så mycket förutom turen till Vällingby! Jag är jättetrött i benen och fötterna, gått runt med höga skor hela dagen ^^


öö cp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coca cola är såå gott. :P

2010-06-04 @ 18:30:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0