♥ 17 juni

Asså faaaaaaaaaaaaan! Klarar inte av att titta på min mobil, tappade den i grusvägen förut och nu har den världens största repor på sig. Så himla fult. Fan ;( Ingenting händer för stunden, garvade nyss ihjäl mig. Gabbis berättade en sak som nyss hände när hon skulle ut och göra en sak. Dagens garv!
Annars idag har vi cyklat hit. Kört världens ballaste gammeldags-moppe, skikul! Massa glass har vi ätit också. Hörde att vädret var toppen nere i stockholm. Suger att jag är här uppe nu då .. där vädret inte direkt är på topp! 
Men till midsommar då vi åker till midsommar och träffar alla andra ska tydligen vädret vara super! 26 och sol hörde jag. Låter perfa! Gud vad jag snackar väder nu, OM jag tråkar ut er? Haha ..
Pössssss

hahaha bild från i vintras, tönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0