♥ 13.37



Godmorgon sötisar
. Jag vaknade alldeles nyss, lite sent :/ Ser ut som att det är bra väder ute ju! Fan.
Idag skulle jag iaf träffa Julia, och Lotta också! Får se när det blir :) Kom hem vid halv ett igårkväll. Vi var bara i Bromma och träffade massor. Det roligaste var nog när jag fick åka efter ezgi på cykeln, hahah! Det hände inte så mycket, menmen! Sen fick jag skjuts hem av Jonas och sen en timme senare vid halv två på natten hände en sak när jag gick ut för att träffa en person i porten och då kom pappa och flippade sönder, hatar när han blir så. Jag menar, man ska inte behöva vara rädd för sin egna pappa eller hur? Nu fattar ni säkert ingentiiiing av den här texten. Men aja. Vi hööööörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0