♥ 31 juli

Hej bloggen! Jag vaknade lite efter två, hehe liiite sent kanske? Aja, skönt var det att få sova ut iallafall! ;)
Idag har jag faktist inte en blekaste aning om vad som händer! Alexsandra ville träffa mig idag igen men ja, vi får väl se hur det blir framöver höhö! :)

Igår vid sex träffade jag iallafall Thilda och Alexsandra sötisarna i tc. Vi träffade Karre också och gick o köpte lite grejor med han, najsnajs. Vi gjorde faktist inte ett skit den kvällen! Var bara i stan typ, haha n00bs. Träffa Amanda, Matilda, Burak och hans kompis typ, Sanna, Mellie, Diana och massa fler. Träffa tre nya jättesnälla tjejer också, skitsöta :) Haha jaja. Åkte hem runt halvtolv iallafall. Kom till Brommaplan och var tvungen att vänta på bussen skitlänge -.-. Träffade Johanna Fisherström, Nellie, Maxine och Johannas syster typ vid busshållplatsen. Haha dom var lite flummiga :p Sen kom jag hem vid halv ett typ. La mig i sängen och kolla på film och drack té och bullar. Haha, DET har blivit en väldigt dålig vana .. Kommer hem sent, gör fika och lägger mig och kollar på film. En jävligt mysigt slut på en dag iallafall, fast tjockt. Höhöh.

Aja ni får ha en fin dag! Puss och kram

 Sitter och drogar denna höhö, man blir så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0