♥ 26 juli - trött

Hej allihopa! Ja, jag suger på att updatera. Vaknade hos Oliwer idag. Han var tyyyydligen tvungen att springa iväg med grabbarna och göra någonting jävligt mycket viktigare än att vara med mig som han tom sa att han skulle vara idag så bajs på han lixom, så jag blev helt ensam man ba tack. Haha nejdå. Jag kom iallafall hem för en stund sen, just nu vill jag bara ta en dusch, äta och sova xD

25 juli.. var jag med Lisa till sju, mötte Oliwer i Brommaplan och åkte in mot stan eftersom vi skulle se på bio!. Gjorde inte mycket alls i ca en och en halvtimme. Han fick damp på alla människor och allt blev jobbigt. Sen gick vi in på sergel och såg filmen Eclipse, som var super bra faktist! Observera att Idol-Sibel satt på raden framför mig ;) Haha! Jag försökte få Oliwer att erkänna att det var coolt, men nej ..
Sen när den var slut tog vi tuben hemåt. Efter det sov jag hos honom. Vi såg klart Harry Potter (haha) och åt popcorn. Runt 3-4 slocknade jag brevid världens mysigaste.

24 juli.. Träffade Lisa i stan och vi drog hem till mig! Har alltid lika kul med bruden ;) Vi åt massa pizza och sen gick vi till Ica, pantade burkar och köpte lite gott. Vid nio ville Oliwer. DAAAAAAAAAAAMP bloggen handlar fan om han -.- .. aja iallafall, att vi skulle göra han sällskap när han var barnvakt. Vi hade inget bättre för oss antar jag så vi gick dit. Vi såg världens hemskaste film (typ) också. Sen gick vi hemåt i regnet, åt chips, såg på tv och somnade vid tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0