♥ måndagen

Godkväll bloggen. Jag kom hem för någon halvtimme sen och ska snart äta någonting, shita hungrig. Ikväll har jag iallafall varit med Maja, Jenny, Martina Ezgi och två snälla tjejer som bodde på Ekerö. Vi åkte till till ekerö där vi skulle träffa några killar men det blev något knas så vi var med massa fotbollskillar istället, haha tänk er snygga fotbollskillar halvnakna i ett omklädningsrum. Yes! Haha vi fick vara med dom där och tillslut tvingade dom Ezgi och Maja och följa med och duscha, det var så jävla kul, haha! Sen vid tio drog vi mot brommaplan och käkade lite där. Träffade på Atle, riktigt förändrad ... Sen gick vi förbi ängby och träffade Harry och satt och prata med han. Maja och Jenny drog och jag och Ezgi började vandra mot Söderberga, det har blivit som en vana dom senaste dagarna haha =)

Tidigare idag var jag ju och badade vid ängbybadet. Det var riktigt skönt! :) Här kommer lite bilder!









haha :) Men nu ska jag ta och lägga mig, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0