♥ sommarkurs i matte..?

http://www.matte-intensiven.se/
Fick ett brev hem idag om någonting som kallas matte invensiven.se. Där man kan gå i näst sista veckan innan skolan i fem dagar för en kurs där man lär sig hela nästa års matematik. Där kan man altså få ett stort försprång. Jag skulle gärnna vilja någontnig sånt. Med mina ig varningar i matematik som alltid funnits och världens ointressantaste tycke till just matematik kan det här kanske vara någonting bra (?) Jag vet inte, men kanske.
För tänk vad bra egentligen. Haha får se hur det blir med det. Egentligen är  det här ju det sista jag vill. Men man måste tänka på vad som kan vara bra för en själv också, eller hur? Haha ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0