♥ sista inlägget på ett tag!

Godmorgon bloggen! Aldeles strax åker jag min pappa och syster iväg till Gävle. Är där över hela helgen, och det ska vara "släktträff". Haha, man kan ju säga vad man vill om det, men ..
Sen veckan därpå måste jag vara hos farmor och farfar eftersom att pappa åker iväg med båten och mamma är i Dalarna och dit orkar jag tyvär inte åka. Hah -.- Men det blir nog bra. Måste dock vara utan älskling jättelänge för han åker också bort, blä. Så kommer antagligen inte blogga någonting dom senaste kommande dagarna, bara så ni vet. Men ha det så bra och sköt om er och lalala, PUSSAR!

Igår btw. var jag med Julia, Oliwer, Petter, Piero, Diana, Pablo, Rasmus, Sami, Christian, Fabbe och 2 tjejer till och några till. Haha det var väl en seg/helt ok kväll. Gjorde inget speciellt förutom att flänga omkring och kom hem vid ett på natten.





cp bilder ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0