♥ Juli 19 2010

Hejhej .. Hur mår ni? Med mig är det bra, lite depp bara av någon konstig andledning. 
 Kom hem för ett tag sen från Oliwer. Ja ni- som ni ser, har verkligen blivit sugig på att blogga .. Enligt mig själv iallafall och jag har ju en jävla press på mig själv.

Igår var jag iallafall på picknik med älsklingen typ hela dagen, grymt jävla mysigt. Med vattenmelon, saft, té och massa grejer + ett riktigt bra väder och en jävligt undebar kille blir inte mycket fel!
 
Snart eller om ett tag kommer min pappa och syster hem, inte sett dom på jättelänge! :( Så därför måste jag vara hemma ikväll. Farmor och farfar är antagligen på stranden, för hemma är dom inte..
Imorgon ska jag och ollipolli på bio! Eclipse eller hur det stavas. Har länge velat se den! Någon som vet om den är bra? Sen på onsdag ska jag träffa Lisa, som det var ett jävla bra tag sen sist!
Juste! Vet ni vad jag gjorde igår? Färgade ögonbrynen! Jag har egentligen ganska pytte lite ljusa ögonbryn och använt ögonbrynspenna hela tiden. Så nu behöver jag knappt använda den, även om den ligger varmt om hjärtat! Så nu kan man känna sig lite fin även på morgonen och så, thats great :)

JAAA JAG HAR TRÅKIGT !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0