♥ jag suger på att updatera

.. Jag vet! Förlåt, men har varit lite upptagen antar jag ..

Jag har ju varit i Upplands Väsby dom senaste dagarna och därför har jag inte haft så stor tillgång till dator.
Men dagarna har gått ut på en grej, eller två. Ligga på stranden och sola och bada som bara den. Och har varit med Julia till större del också!


Jag och Julias underbart söta halvsyster! Och Kairo-badet där vi varit =D


Igår, fredag:

Vaknade upp hos Julia, fick skjus hem utav farmor och farfar och även Julia fick det. Kom hem, och någon timme senare gick jag ut. Var med Oliwer till åtta ungefär. Vi gick runt, låg i en gunga och lyssnade på lugna favoriter (haha), träffade Olivia, Martina och vad heter han .. Kim i några minuter typ haha. Gick till ica, och ja inget speciellt helt enkelt. Åt middag. Gick ut till en arg Oliwer vid halv etta, emotionalstalk och en massa skit. Någon timme senare blev vi sams och blev skitglada. Aldrig sätt han så. Gick hem till honom och vi låg och titta på "Upp", typ världens bästa film. Tills jag var tvungen att gå hem vid ett på natten. Han följde med halvvägs och vi passade på att leka lite med hans laserpekare som jag tycker är såååå cool hahah. Den lyser hur jävla långt som hälst, skitballt!!! Hehe .. Sen kom jag hem, och sov! Woho vad jag beskriver saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0