♥ godmorgon!

Godmorgon bloggen! Vaknade för någon halvtimme sen typ :) Vid tre ska jag träffa Louise i Vällingby! Har inte träffat henne på huuur länge som hälst typ haha.

Igår åkte jag iallafall till stan typ vid tre. Träffade Thilda. Sen var vi med Sanna, Mellie, Matilda och Amanda. Sen drog jag hem vid sex, träffade på en kille jag träffade för jättelänge sen. Så det blev typ "Jag känner igen dig .." "Jag känner igen dig också.." tio minuter senare .. "Ta hand om dig Johanna, lova!" Haha XD Cp. Sen drog jag direkt hem till älsklingen. Vi satt och lyssnade på musik, tittade på Harry Potter, åt chips och pommesfrittes, och gjorde inte så mycket. På måndag ska jag få se bilder på han när han var emo ^^ Haha. Sen kom jag hem vid halv två på natten och blev medföljd halva vägen.
Kom hem, la mig och sov som en stock.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0