♥ dålig uptade

Ursäkta mig! Har inte varit hemma så mycket .. Men idag ska jag nog mäst ta det lugnt. Imorgon åker jag och seglar med Filippa om jag uppfattat det rätt ;) Nojs! Skulle träffat Julia idag men det blev massa cp, saknar henne såå mycket =/ Aja, i ...

Tisdags; Skulle jag träffa Josefin - men så blev det ej. Så gick ut med David, gick runt och lyssna på hans techno låtar. Fjortispower. Sen drog han och jag träffade en arg Oliwer som blev glad sen. Petter fyllde sexton så vi var med han och massa andra också. Lite galen kväll sådär menmen!

Onsdags (igår); Träffade Filippa och var med henne i Vällingby, hon köpte lite grejer och vet ni vad vi gjorde?
Tog ett till hål i örat (som jag alltid velat göra!) Ska göra fler sen ^^ Han som tog var säkert världens snyggaste kille jag sätt,  lalala. Sen lite senare träffade vi Bella, och sen Lina, Josefin, Jenny, Johanna och Maxine, Sebastian och var med dom i Ängby. Haha =) Sen gick jag hem vid tolv!



Nu måste jag gå ut och lämna ett busskort!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0