♥ 7 juli 13.31

Sitter och pratar i telefonen med Jenny just nu, killproblem hit och dit. Haha sötnos! :)
Jag låg nyss ute och solade, men gick in för man dör ju seriöst dör ute! Men ska nog gå ut .. nu.
Pappa och Emelie gick nyss, dom ska ut och segla och sova ute på båten också. Så jag sover hemma hos Julia inatt! Åker mot hässelby runt 5-6 (Inte för att någon skulle bry sig men.)
Det är trots allt rätt skönt att inte vara med familjen. Det första dom sa när dom träffade mig imorse var i stil med "Fy vad du luktar rök" Och nu anser min far mig som en tjej som röker, knarkar och super. Jo men tjena! Jag vill inte ha ett sånt omtycke av min familj. Vad fan asså, jag är ju en bra tjej. Typ. Haha shit asså. 
Aja vi hörs lite senare antagligen! Puss





Filippa & Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0