♥ 29 juli

Hej hörrni! Idag är verkligen en sån dag man inte orkar göra någonting på än att ligga och bara mysa. Titta ut på vädret liksom, tråkigare finns antagligen inte. Jag vill ha sol och bra väder nu medsamma! Usch ..

Igår var jag iallafall med Julia på dagen också, mot nio åkte vi och träffade Robban (julias ;);)) och hans kompisar och var med massa vid Skärvik som jag tror det hette! Mysig kväll! Sen satt jag på bussen med Alex en stund och sen åkte jag själv mot Vällingby där .... jag .. råka ta fel tunnelbana -.- Så hamnade i Johannelund och fick damp.
Klockan var ju runt tjugo över tolv så tunnelbanorna går ju inte så ofta då. Så jag ringde i desperat behov till pappa och ovanligt snäll som han var då kom han och hämta mig där! Fast det var rätt läskigt att  stå och vänta där ensam. För mitt på en stor parkering stog en gammal fyllo peddo gubbe och följde mina steg med blicken och vägra sluta stirra. Haha det var läskigt .. Men jag kom hem iallafall! Aja, inte mycket att berätta.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0