♥ 23 juli

Gud, jag är fortfarande heltrött efter att gått runt i affärer hela dagen med Louise .. Man blir verkligen hur trött som hälst av bara det!
Men stannar nog hemma ikväll hursom, kanske blir en liten "hemma spa kväll". Tycker jag låter bra.
Ett långt bad, massa ljus, ta ansiktsbask och färga utväxten eftersom jag även köpte hårfärg idag ;) Dock kommer det nog bli mycket mörkare, eftersom jag just nu har lite solblekt hår.
Vissa stunder har jag faktist gått runt att tänkt, fan vad härligt att ha riktigt ljust hår, eller ja på sommaren iallafall! Och bara njuta av alla ljusa slingor man får i håret .. Fan vad fint egentligen? Kanske nästa sommar?
Ljusbrunt? Får se! :D Har ju varit mörk så länge så jag tillochmed klassats som utlänsk, haha jo men tjena lixom.´
Jaja. Ska gå och fixa lite nu, hörs lite senare! =) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0