♥ 22.24

Just nu: Sitter och chattar med Christoffer, lyssnar på musik, har allmänt tråkigt.

Jag har börjat fått sånt dåligt samvete nuförtiden. Tar verkligen inte vara på dagarna längre! Om några månader är det just det här jag kommer skrika av längtan efter. En massa lediga dagar! Sommarlovet börjar ju nå sitt slut (usch vill verkligen inte tänka på det) Och från och med nu. Ska jag leva varje dag som om det vore den sista!
Okej, det kanske är att ta i. Eller? Inga mer "integöraettskitdagar". Fast ibland kan det faktist vara okej .. om det är dåligt väder som idag iallafall! Jaja.

Imorgon ska jag iallafall möta Olli i Karlberg för han kommer hem då. Sen blir det till att vara med den tötisen. Miss him! Aja, ska snart ta och göra något vettigt. Dvs. städa rummet haha. Kanske blir till att ta och lyxa till det med en ansiktsmask osv? Känns som det behövs. Min hy har blivit så dåligt känns det som och det gör mig ledsen :( Haha vad löjlig jag låter. Men så är det. PUSSHEJ
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0