♥ 17 juli

Farmor har lagt sig och jag sitter uppe och dör av tråk. Vill inte gå och lägga mig haha. Idag har jag haft en heldag med farmor 8D Först åt vi värsta frukosten, farfar hade åkt iväg. Städade hela huset, och mitt rum som är renare än det varit på allt för länge. Just nu har har jag tända ljus osv. Mys!Sen lite senare åkte vi mot Vällingby centrum och tittade på kläder osv. i flera timmar. Åkte hem. Bakade bullar (som förövrigt blev världens godaste.) Jag åt massa bulldeg, hehehe. Ibland är nästan degen godare än själva bakvärket tycker jag, haha. Jag fick lite nagelvård och målade naglar. Åt middag framför tvn och sen satt vi och kollade på tv/film resten av kvällen! Sjukt mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0