♥ 16.37

Hej bloggen! Jag kom hem till mig för någon timma sedan. Fortfarande ingen som existerar här bortsätt från min lilla undelat och fiskarna haha. Jag och julia har iprincio varit på kaanan badet hela dagen så stor del gått ut på att ligga på stranden och sola och bada, och killar som försökt få med sig en såklart, haha... Dock var det ju inte soligt men det var väl skönt ändå! Just nu är jag skittrött. Vill bara lägga mig och sova någon timme. Skulle det vara okej? Och sen gå upp och fixa. Haha jag har ingen aning om hur det kommer bli ikväll. Egentligen har jag bara lust med att dega i soffan med godis och en film. Men så tråkig kan jag kanske inte vara. Även om det säkert är det bästa som finns typ. haha jaja.  Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0