♥ 12 juli

Emelie har tjatat hela morgonen på mig om att jag ska följa med och bada. Så antar att jag inte har så stora val.
Åt iallafall mat nyss, stuvade makaroner och köttbullar! Jag är så trött idag, som alltid? -.- Somnade runt halv fem inatt, låg och pratade i telefon .. Med tanke på telefonen så är jag jävligt äcklad utav en 21 årig kille som kom fram till mig helt random om han kunde få mitt nummer. Dum som jag var gav jag ut det utan att tänka med hjärnan och nu ringer han och när jag inte svarar skriver han "Baby?" OM jag känner mig äcklad? Peddo.se.  Sen idag har jag inte gjort något speciellt alls, har känt mig helt anurlunda och suttit jävligt länge och läst min bok på altanen. "Janis den magnifika" Helt okej med tanke på att det är den första boken jag läst på typ hundra år. Fattar inte riktigt vad den handlar om, eller jo det gör jag men inte exakt, menmen. Hahah jaja .. Nej nu måste jag packa iordning lite annars skriker dom nog på mig ännu mera. Vi hörs lite senare, puss och kram


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0