♥ 1 månad


Tänk att vi klarade det, igen! Jag visste det! Tillsamans klarar vi allting. Och jag ska göra allt
för att det här ska funka nu. Jag är så ledsen för alla gånger jag gör dig besviken
och ledsen. Men jag gör allting för att du ska må bra, för det är det viktigaste.
Om du mår bra så mår jag bra, om du är glad är jag. Utan dina andetag, vill jag inte finnas
kvar. Älskling du är allt, allt som jag behöver. Har jag dig har jag allt, och mycket mycket mera.
Du är det vackraste jag har, den finaste av själar. Ett så stort hjärta. Jag vill alltid vara din.
Så mycket vi gått igenom, både gott och ont. Men nu ska det bara fortsätta bra vill jag hoppas.
Och det kommer det, klart som fan att det kommer. Allt med dig är bäst, du är så underbar.
Jag saknar dig redan även om vi sågs igår. Jag saknar din närhet och dina ömma kyssar.
Vi två är bäst gubben, du och jag mot allt. Jag älskar dig med hela mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Gonatt och sov gott! :D

2010-07-18 @ 00:53:58
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0