♥ 00.09

Hej älsklingar :D Kom iallafall hem nyss. Ganska tidigt med tanke på att alla andra utekvällar slutar med att pappa ringer och hotar och klockan är över två. Menmen! Mötte iallafall Jenny vid halvtio och var med henne och flummade runt lite grann. Sen träffade vi Ezgi och Martina, sötnosar. Satt och snackade vid en bänk i någon timma kanske.
Sen gick Martina och Jenny och jag och Ezgi började gå hem mot Sööööderberga. Kom hem och snackade med älskling som just nu skickar ett långt sms som han sa för tio minuter sen att han skrev, måste var jävligt långt o.O Han kommer hem på fredag och då hoppas jag på att få träffa honom! Längtar efter honom så =) Vad töntig jag är. Men har jag sagt att jag är trött? Väldigt trött. Och har jävligt mycket kramp i fingrarna och i höger armen. Hahah. Imorgon vid ett ska jag iallafall träffa Jenny och vi ska åka ut på Ekerö och träffa hennes killar haha, små fjortis grabbar. Fjortis vet jag inte men dom var väl runt fjorton. Haha så roligt :p Sen mot kvällen skulle Ezgi och Martina också vara med typ. Kulkul. Ska nog gå och lägga mig nu/snart. Soooova! Så underbart. Hihi.
Men ni får ha det så bra alla fina läsare, viiilka läsare? Haha nej men jaaaja. Hoppas ni haft en bra dag och att morgondagen blir lika bra. Pusspuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0