♥ onsdag

Hej .. <3 Sitter och smsar lite med Klara och lyssnar på musik. Det suger hemma hos mig! Pappa är helt .. stel och känns som han typ hatar mig. Det vet jag att han inte gör men det känns så när inte syrran är hemma. Då läggs all fokus på henne. Kanske är ego, men det är ju här hemma man har mäst trygghet (?) okej vet nt vad jag snackar om. Idag har jag inte gjort mycket alls. Eller Eric var hemma hos mig lite på förmiddagen, myste, spela wii :p haha! Det är seriöst deprimerande det här. Bara sitta hemma. Ingen jävel kan träffas..
Aja, ha det så bra. Puss

 Lyssnar på just nu. Det må vara en av de vackraste och .. sorgligaste låtarna som har skapats. <3

Kommentarer
Postat av: Klara

hihi klara <3 johanna! du är inte ego sötis!

2010-01-06 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0