♥ onsdag

Hej. Är hemma hos pappa just nu men ska antagligen till mamma igen om ett tag.
Dagen var rätt ok. Började tjugo i nio med NO, sen Matte då jag och Louice mäst satt och ritade knasiga teckningar som vi satte upp på väggen, HE-HE. Efter det hade vi bild och jag fick berömm! hahah .. Sen lunch och efter det lämnade jag den plågande byggnaden och begav mig mot Vällinby. Till tandläkaren! Tycker faktist det är lite läskigt med tandläkare och allt som har lite sjukhus i sig, kan ha och göra med min födsel som var en "nära döden upplevelse". Haha jaja. Men det gick bra och hon sa flera gånger att jag hade så fina tänder och att det var fantastiskt att jag aldrig haft hål. "WOW". Sen åkte jag hit och då var klockan runt halv två. Så rätt kort dag :p
Imorgon är det torsdag, det vill säga inte långt till helg! Så jävla skönt .. Den här veckan (halva veckan iaf) har gått sjukt segt .. Jaja, jag överlever! Mot kvällen väntar plugg. Mycket matte. Har prov nästa vecka, och jag kan ingenting, verkligen ingenting. Jag fattar inte vad det är för fel på mitt huvud! Jag älskade matte när jag var yngre och var proffs (typ). Jag vill också vara ett snille som andra och också kan allt man ska kunna i skolan. Wäää.
Nu får det vara slutskrivet! Puss&Kram / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0